Art at Site 	www.amsterdamart.info	Josum 	Walstra 	Houten Driehoeken
Artist:

Josum Walstra

Title:

Houten Driehoeken

Year:
1975
Adress:
Gijsbrecht van Aemstelpark
Website:
www.amsterdam.nl:
Het object bestaat uit vijf in elkaar grijpende driehoeken, gemaakt van onbewerkt hout. Het is geplaatst in 1973, in opdracht van de dienst publieke werken.
Walstra is geboren te Leeuwarden in 1935.

www.buitenbeeldinbeeld.nl:
Door de tand des tijds zijn de houten panelen (bankirai) gaan torderen.

www.wikipedia.org:
Het Gijsbrecht van Aemstelpark is een stadspark in Buitenveldert in Amsterdam-Zuid. Het park ligt langs de Van Nijenrodeweg en strekt zich uit tussen de Amstelveenseweg en de Europaboulevard.
Het park werd in 1963 vernoemd naar Gijsbrecht van Aemstel. Het park werd in 1987 ingedeeld bij stadsdeel Buitenveldert, tussen 1998 en 2010 was dit Zuideramstel. Sinds 2010 valt het park onder stadsdeel Amsterdam-Zuid.
De paden in het park hebben de namen: Twikkel, Cannenburg, Hunneschans, De Kamp, Enzerinck met het Ontmoetingseiland, Hinderstein en Moersbergen. Het park werd voltooid in 1968.
Houten driehoeken - van Josum Walstra op Cannenburg.
Translation:
www.amsterdam.nl:
the object consists of five interlocking triangles, made of wood in the rough. It is placed in 1973, commissioned by the dienst publieke werken.
Wachira was born in Leeuwarden in 1935.

www.buitenbeeldinbeeld.nl:
By the ravages of time are the wooden panels (bankirai) go be able to neutralize.

www.wikipedia.org:
The Gijsbrecht van Aemstelpark is a city park in Buitenveldert in Amsterdam-Zuid. The park is situated along the Eyckenstein and extends between Amstelveenseweg and europaboulevard. in 1963, the park was named after
Gijsbrecht van Aemstel. In 1987 the park was assigned to district of Buitenveldert, between 1998 and 2010 was this Zuideramstel. Since 2010, the park under City District Amsterdam-South.
the trails in the park have the names: Twikkel, Cannenburg, Hunneschans, Enzerinck The camp, with the meeting Island, Hinderstein and Moers mountains. The park was completed in 1968.
Wooden triangles-by Josum W on Cannenburg.